Los Secretos presenten na Llaboral el so nuevu trabayu

El grupu llideráu por Álvaro Urquijo presenta'l so últimu trabayu, 'Mi Paraíso'

El Teatru de la Llaboral acueye’l conciertu de Los Secretos esti vienres de febreru a les 21:00 hores. El grupu llideráu por Álvaro Urquijo presenta’l so últimu trabayu, Mi Paraíso, con nuevos cantares que caltienen el so estilu y soníu únicu como Lejos, Si pudiera parar el tiempo o Escrito en el corazón.

Con más de cuatro décades de trayectoria, la banda madrilana forma parte de la hestoria del pop nacional y de la memoria musical de delles xeneraciones. Cunten con un ampliu repertoriu nel que figuren temes cómo Déjame, Quiero beber hasta perder el control y Pero a tu lado. Protagonistes del míticu conciertu de Caminos, principiu de la Movida, el grupu superó’l tiempu, les altes y baxes de la industria ya inclusive la murnia desapaición de trés de los sos miembros, ente ellos l’inolvidable Enrique Urquijo.

Les entraes pal conciertu tán disponibles a un preciu de 50 euros para foso, 40 euros pa patiu de butaques (files 1 a 10), 35 euros pa patiu de butaques (files 11 a 20) y palcos y 30 euros p’anfiteatru. Les localidaes pueden adquirise na Recepción de la Llaboral, el Centru Niemeyer n’Avilés, la Oficina d’Información Turística d’Asturies n’Uviéu y Entradas Liberbank.