Visites guiaes nel Botánicu de Xixón pol Día de los Museos

Vista del Xardín Botánicu Atlánticu de Xixón
Vista del Xardín Botánicu Atlánticu de Xixón

El Xardín Botánicu Atlánticu de Xixón súmase a la celebración del Día Internacional de los Museos. La fin de selmana del 18 y 19 de mayu, el centru ofrez visites guiaes especiales y una actividá pal públicu familiar. Les actividaes serán gratuites, asina como l’accesu al xardín pa los participantes nelles.

El tema del Día Internacional de los Museos va xirar esti añu en redol a la tema ‘Los museos como exes culturales: El futuru de la tradición’. Una celebración centrada nel nuevu papel que desempeñen los museos como actores activos nes sos comunidaes. Agora los museos tán reinventándose para tar más centraos na audiencia, empobinaos a la comunidá, y más flexibles. Convirtiéronse n’exes culturales que funcionen como plataformes onde la creatividá combinar cola conocencia y onde los visitantes pueden co-crear, compartir ya interactuar.

Visites empuestes especiales

Espedición Botánica: hacia un futuru sostenible

A les 12 y a les 16.00 hores (duración aprox.: 1 hora y media)

Un percorríu didácticu poles colección y museos del Xardín para conocer dalgunos de los problemes ambientales más relevantes del nuesu sieglu y afayar la estrecha relación qu’esiste ente les plantes y el bienestar global. Vamos Visitar el Herbario institucional y el Bancu de granes, esenciales pal caltenimientu de la biodiversidá y vamos cuntate como’l Botánicu, al pie de les sos redes de collaboradores, trabayen pa dar soluciones globales y locales a estos problemes y por que aprendamos a tomar decisiones que contribuyan a un futuru más sostenible.

Aforu llindáu (30 persones en cada frecuencia horaria)

Actividá familiar (neños mayores de 6 años)

Completa’l viaxe d’una abeja

De 12 a 13.30 horas

De la mano d’una abeya, proponémoste faer un viaxe al traviés del tiempu, dende l’apaición de l’agricultura hasta los nuesos díes. ¡Pero güeyu! Esta hestoria tien espacios en blancu y precisamos la vuesa ayuda pa completalos. Vais Poder faelo mientres afayáis l’históricu papel de les plantes na sociedá, cómo y por qué munches plantes atópense amenaciaes, y cómo tollo afecta a la nuesa alimentación y a la economía de los nuesos bolsos.

Aforu llindáu (30 participantes/día; máximu 1 adultu per cada neñu, o grupu de neños, participante)

Tags: