Visita guiada solidaria pel Xixón Industrial

Conocer la hestoria industrial de Xixón y, al mesmu tiempu, collaborar col Centro de Iniciativas, Solidaridad y Empleo (CISE). Ye la propuesta pa mayu que forma parte del ciclu de visites guiaes solidaries que Xixón Turismuentama esti añu.

La visita empecipia en Fomentu, llugar que sirvió como puertu pesqueru, carboneru ya industrial. El percorríu sigue per Cimavilla y l’antigua Fábrica de Tabacos. Darréu, visítase la Casa Natal de Xovellanos, la plaza Mayor, Campu Valdésy la Escalerona, zona d’espardimientu y de balnearios a finales del XIX. La visita termina na Ciudadela Celestino Solar, ún de los pocos exemplos de vivienda obrera que se caltuvo hasta los nuesos díes y que sirve pa conocer les condiciones de vida de les families obreres de finales del XIX y principios del XX.

La visita va realizase los díes 18 y 26 de mayu a les doce de la mañana y y va costar cinco euros. El puntu d’alcuentru ye la oficina d’Infoxixón en Fomentu. La duración aproximada de la visita ye de dos hores. Ye preciso inscribise llamando al teléfonu 985 341 771 o escribiendo un corréu lletrónicu a infogijon@gijon.info. Tolo recaudao nes visites va dase al Centro de Iniciativas, Solidaridad y Empleo (CISE).

Tags: