in

Trés nuevos conciertos del ciclu Suena la Cúpula

L’últimu trimestre del añu retoma’l ciclu de conciertos de música de cámara na Cúpula del Centru Niemeyer sol nome ‘Suena la Cúpula’. El violinista Jorge Jiménez va ufiertar el domingu 27 d’ochobre un repertoriu sol títulu ‘Contrapunctus’; la pianista Noelia Rodiles y el violonchelista Fernando Arias van xubir al escenariu’l domingu 24 de payares y el Proyectu Añedas’ va sosprender al públicu’l domingu 29 d’avientu. Tolos conciertos tienen llugar a les 13 hores y les entraes podrán adquirise dende esti martes a mediudía.

Jorge Jiménez va ufiertar el repertoriu tituláu ‘Contrapunctus’, un homenaxe al violín y una nueva forma de ver la música y l’idea tradicional del conciertu. ‘Contrapunctus’ ye más qu’un programa de música, ye un conceutu de soníu que llevó al violinista Jorge Jiménez a realizar esti esixente programa de violín solo non acompañáu por toa Europa, Turquía y América del Sur.

Jiménez ye conocíu pol so enfoque fondu y emocionante y el so respetu pola interpretación de la música nel estilu y nos preseos correspondientes, dende’l medievu hasta’l sieglu XXI. Como concertino y director, Jorge apaez davezu n’orquestes del calibre de la The Hanover Band, la Orquesta del Principáu d’Asturies o la belga Philharmonic Orkest van de Vlaamse Opera, ente otres munches.

Tolos conciertos tienen llugar a les 13 hores y les entraes podrán adquirise dende esti martes a mediudía

La pianista avilesina Noelia Rodiles y el violonchelista madrilanu Fernando Arias presentar en dúo con un programa qu’inclúi tanto xuna obra maestra del repertoriu –la sonata de Shostakovich– como un feliz descubrimientu: la sonata del húngaru Dohnányi. Diches obres van formar parte del nuevu discu que dambos intérpretes tán preparando y que van presentar por diversu sales y festivales españoles.

Noelia Rodiles foi calificada como “xuno de los más sólidos valores del pianismo español, del pianismo internacional”. Tres la publicación del so primer trabayu discográficu, con obres de Ligeti y Schubert (Solfa Recordings), la crítica reconociólu como xuna “pianista versátil y dotada d’una musicalidá y refinamientu verdaderamente almirable”. (Xustu Romero, Scherzo).

Pela so parte, Fernando Arias ye consideráu unu de los representantes más destacaos de la so xeneración desque yá en 2006 fuera proclamáu ganador, ente otros, del Concursu Permanente de Mocedaes Musicales, Liezen International Cello Competition o del Primera Palau” de Barcelona.

Les entraes pa estos trés conciertos pueden adquirise dende esti martes

Finalmente, el Proyectu Añedas, de l’Asociación d’Artistes Asturianes, presenta esti trabayu que’l so oxetivu ye la recuperación, actualización y divulgación de la «añada», anovando y reinventando esta forma musical de llarga hestoria y tradición con un formatu d’espectáculu qu’integra la llectura teatralizada, el cantar y la representación escénico y visual. La propuesta avera al gran públicu esta espresión musical y lleva lo tradicional a los nuesos díes y a les nueves xeneraciones. Les intérpretes son María Cueva Méndez (pianu) y Paula Lueje (voz).

Les entraes pa estos trés conciertos pueden adquirise dende esti martes a mediudía nes recepciones del Centru Niemeyer, CITPA Uviéu y Llaboral Ciudá de la Cultura en Xixón, el teléfonu 902 106 601 y Liberbank – entraes (www.liberbank.es). Cada conciertu tien un preciu de 6 euros y los socios del Club Cultura y usuarios del Pasaporte Cultural que les adquieran hasta’l día anterior a cada conciertu van poder faelo al preciu amenorgáu de 4 euros.

De ruta per Llaviana: trama y evolución urbana de La Pola

5 famosos qu’escoyeron Asturies pa esfrutar del branu