Temporada de teatru accesible pa persones con discapacidá sensorial y mayores nel Teatru Xovellanos.

El Teatru Xovellanos va ufiertar cuatro produiciones adautaes pa persones con discapacidá sensorial y persones mayores na temporada

Teatro Accesible y el Teatru Xovellanos de Xixón presenten la primer temporada accesible pa persones con discapacidá auditiva, visual y persones mayores. El proyeutu, qu’anguaño desendolca la so temporada séptima n’otres ciudaes, ye posible gracies al compromiso cola accesibilidá de los muérganos que participen: la Fundación Vodafone España, el Centro de Rehabilitación Laboral Nueva Vida, la Fundació Els Tres Turons y Aptent Soluciones.

Teatro Accesible ye un programa d’accesibilidá sensorial que garantiza’l serviciu de sotituláu, audiodescripción, bucle magnéticu y soníu de sala en más de mediu centenar de produiciones teatrales.

Asina, delles funciones d’esta temporada del Teatru Xovellanos van cuntar con estos servicios. En concreto, les sesiones de teatru que van tener esta accesibilidá van ser “Oleanna” el 3 de febreru, “La ternura” el 27 d’abril, “Sueño” el día 28, y “Muñeca de Porcelana” dará’l pieslle a la temporada accesible’l 8 de xunu.

Ente los teatros comprometios cola accesibilidá na so programación afáyense los Teatros del Canal, el Centro Dramático Nacional, el Teatro Bellas Artes y el Teatro de la Abadía en Madrid, el Teatre Nacional de Catalunya o el Teatre Goya en Barcelona, y el Teatro Calderón en Valladolid ente otros.

Tags: