El Rei de la Nueche xúbese al tronu de Metrópoli

L'actor de 'Xuegu de Tronos', Richard Brake, ye ún de los invitaos de la convención de cómics del festival xixonés
Richard Brake. / Metrópoli

Les últimes temporaes de ‘Xuegu de Tronos‘ tuvieron un personaxe qu’ensin dulda marcó tol filo argumental: El Rei de la Nueche, un protagonista fundamental na última temporada de la serie. L’actor que da vida al personaxe na ficción, Richard Brake, va visitar esti branu la convención de cómics de Metrópoli.

L’intérprete británicu lleva casi 30 años trabayando nel mundu del cine y la televisión y anque en fíxose tan conocíu por interpretar al famosu personaxe de ‘Xuegu de Tronos’, tamién participó en títulos tan destacaos como ‘Batman Begins’ o ‘Thor: El mundu escuru’. El Rei de la Nueche marcó’l destín de los personaxes de ‘Xuegu de Tronos’, una de les series más valoraes de les últimes décades tantu a nivel artísticu y técnicu como a nivel d’audiencia. Un ésitu ensin precedentes que col estrenu mundial de cada capítulu aumenta y reafita la so lexón de siguidores, que se dediquen a especular y formular teoríes sobro lo que va asoceder nel próximu episodiu.

Metrópoli, ún de los festivales de referencia n’ociu y entretenimientu del país, siempres ufiertó a los siguidores de ‘Xuegu de Tronos’ conteníu rellacionáu cola serie. Dos de los sos actores, Kristian Nairn, (Hodor) y Sibel Kekilli (Shae), visitaron el festival nel añu 2017 y nesta sesta edición y con motivu de la última temporada de la serie, el festival va tener un invitáu bien especial: Richard Brake, l’actor qu’interpretó al Rei de la Nueche. Brake va participar n’alcuentros colos fans, charres y va cuntar cómo foi’l so pasu por una de les producciones de ficción más espectaculares de les últimes décades. Nes próximes selmanes, la Comic Con de Metrópoli va anunciar nuevos invitaos colos que va cerrar el so cartelu d’anguaño.

Una de les convenciones de cómics más relevantes del país

Metrópoli Comic Con ye xuna convención de cómics que se celebra dientro del festival Metrópoli, del 28 de xunu al 7 de xunetu na Recintu Ferial Luis Adaro de Xixón. El autores de Marvel y DC más relevantes del mundu del cómic y actores de sagues de ciencia ficción pasaron per esta convención que se celebra dende fai seis años na ciudá, nel marcu del festival Metrópoli.