‘Nieve en el Puerto’, el gran clásicu de la escena asturiana popular n’Avilés

Güei a les 19 hores nel Teatru de Los Canapés con entrada llibre y gratuita

0
3

La nueva propuesta de l’Amuesa de Teatru Amateur d’Avilés va permitir esfrutar del gran clásicu de la escena asturiana popular, Nieve en el Puerto, de Eladio Verde, en versión de la Compañía Asturiana de Comedies, tou un iconu de la cultura na comunidá. Va ser esta tarde, a les 19 hores nel Teatru de Los Canapés, con entrada llibre y gratuita hasta completar l’aforu.

Robla l’adaptación d’esta comedia Sergio Buelga, que tamién la dirixe, y actualiza un argumentu que Verde creó nos años 40 del pasáu sieglu, nel qu’un triángulu amorosu capitaliza la trama, y dibuxa una orixinal comedia de costumes na que los personaxes, nun chigre de nome El Llagarón, penen es sos desdiches y desventures, en retruques rápidos y rebosantes de brillantes.

Cuando s’estrenó en Madrid, en 1940, el diariu ABC dixo sobre la obra: «Un fondu dramáticu sirve de sida pa una primorosa pintura de costume. L’autor revélase como un maestru del diálogu, y tou un soberanu sainete llenu de gracia y dinamismu asoma la cabeza al traviés de la seriedá de la trama principal».

Tou un clásicu col que la Compañía Asturiana de Comedies celebra’l so primer centenariu de vida, y que va trés décades, en 1989, tres la refundación de la compañía, escoyeron pal so primer montaxe grande. Nesta ocasión, Sergio Buelga dirixe un elencu que conformen Manuel Rodríguez, Josefina García, Pili Ibaseta, Mario Valdés, Armando Felgueroso y Belén Sánchez. Tien una duración averada de 1 hora y 40 minutos.