Natti Natasha y Bad Gyal súmense al cartelu de Riverland 2020

A los grupos anunciaos hasta'l momentu xúnense tamién Yung Beef, Fernandocosta, Shinova y Ocer y Rade

0
7

El festival Riverland sigui cerrando’l cartelu de la que va ser la so segunda edición. Natti Natasha, Bad Gyal, Yung Beef, Fernandocosta, Shinova y Ocer y Rade son los últimos nomes confirmaos pela organización. Amás d’ellos, van tar Leiva, Kase.O, Natos & Waor, Dellafuente, Cupido, Najwa Nimri, Denom, Guitarricadelafuente, Costa, Zetazen, Nil Moliner y Rayden. La segunda edición del festival de música urbana y pop que se celebra en plena naturaleza va tener llugar los díes 23, 24 y 25 de xunetu.

La estrella internacional del reggaeton Natti Natasha va xubir al escenariu de Riverland. Los sos vídeos superen los mil millones de reproducciones en Youtube y ganó dellos premios musicales polos sos conocíos cantares. Los sos ésitos Sin pijama al pie de Becky G y Criminal en collaboración con Ozuna caltuvieron a esta artista mientres selmanes nel Top Hot 100 de Billboard.

La segunda edición del festival de música urbana y pop va celebrase los díes 23, 24 y 25 de xunetu

Na so curtia carrera, Bad Gyal convirtióse nunu de los valores a l’alza del panorama musical internacional. Publicó dalgunes de los cantares más sonaos de la nueva música urbana española como Fiebre, Jacaranda, Candela o la recién Santa Maria y publicó dos mixtapes, Slow Wine (2016) y Worldwide Angel (2018), qu’espertaron interés a nivel mundial. Bad Gyal arrincó 2019 grabando nueves temes en Miami, Puertu Ricu y Los Ánxeles con dalgunos de los productores más potentes de la escena internacional. Bien lluéu van llegar los sos nuevos llanzamientos, editaos por Interscope – sellu de Lady Gaga, Kendrick Lamar, Billie Eilish o Llana del Rei – y Aftercluv.

Yung Beef ye conocíu poles sos lletres sinceres, la so temática gangster y la so versatilidad, faciendo rap, trap reggaeton, electrónica ya inclusive faciendo les vegaes de DJ. Amás, l’artista convirtióse nun iconu y trabayó como modelu desfilando en París y siendo imaxe d’una campaña mundial de Calvin Klein, al pie de otros artistes.

Tamién van tar Leiva, Kase.O, Natos & Waor, Dellafuente, Cupido, Najwa Nimri, Denom y Rayden, ente otros

Fernando Costa llega a Riverland avaláu polos sos númberos en Youtube, con vídeos qu’algamen hasta los 14 millones de visites. El so últimu vídeu superó les 800.000 visites n’apenes unos díes. Un ésitu que tamién demuestra en cada espectáculu, davezu, acompañáu pol pinchadiscos y productor Dj Blasfem, col qu’acaldía suma siguidores. L’artista llanzó’l so primer trabayu d’estudiu Yipiyou el 22 de xunu. 
El MC ibicencu consiguió asitiase nos primeros puestos de la llista de discos más escuchaos. Col so primer single, Dynamo, superó los 4 millones de reproducciones en Youtube y el so segundu single, Danger, en collaboración con Denom, cuenta con casi 11 millones de visites.

Les promeses del hip hop lleguen al escenariu de Riverland. El primer trabayu oficial de Ocer y Rad asoleyóse nel 2012, la maqueta Aliviándome, qu’hasta’l día de güei algamaría dellos millones d’escuches en Youtube y miles de descargues.
 Ésitos como Brilla, Esperanza, Por nosotros, Confía o Si te vas siguiríen con esti enclín de millones de reproducciones en Youtube.

Cartas de navegación (Warner Music) ye’l quintu discu col que Shinova confírmase definitivamente como una de les promeses del rock. Nesti nuevu trabayu con 11 cantares, Gabriel de la Rosa asítiase como una de les voces más personales y envolventes del panorama actual. Nestos nuevos temes atopamos énte una banda muncho más madura, que se desaposia de la comodidá y ábrese a la esperimentación al traviés de composiciones que crecieron n’empatía, andada y esplosión gracies a estribillos d’esos que necesites berrar.