Les obres na escampada de Cuadonga van cortar l’accesu a la basílica la selmana qu’entra

La circulación tayase al altor de la rotonda d'El Pelegrín ente les 08:00 hores del próximu llunes y les 20:00 hores del vienres

0
32

Les obres d’acondicionamientu de la escampada de la basílica de Cuadonga van obligar a cortar la carretera d’accesu al real sitiu ente los díes 25 y 29 de payares. La interrupción va producir al altor de la rotonda d’El Pelegrín, que distribúi’l tráficu a Cuadonga y los llagos. L’accesu va caltenese abiertu a turismos y vehículos de repartida hasta l’hotel Pelayo. El vial va permanecer cortáu dende les ocho de la mañana del llunes, día 25, hasta les ocho de tardar del vienres, 29 de payares. Nesi momentu restableceráse la circulación pa facilitar l’accesu mientres la fin de selmana.

La Conseyería d’Infraestructures, Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu empecipió a principios d’esti mes les obres na escampada, que suponen una inversión de 433.277 euros. Les actuaciones, con un plazu d’execución de trés meses, planiáronse teniendo en cuenta la meteoroloxía y l’arribación turística al santuariu. Asina, una tercer parte de la obra va executar no que resta d’añu, otra en primavera y la postrera n’ochobre de 2020.

Los trabayos consisten na reposición del pavimentu en mala traza dende la plaza de la Basílica hasta l’entamu del accesu piatonal a la Santa Cueva, incluyendo la zona de rodadura, la vía sacra y los aparcamientos asitiaos frente a les cases de los canónigos. Nestes llabores utilizarán los mesmos materiales qu’esisten na actualidá, sacante na zona de tremáu asfálticu frente a les cases de los canónigos, que se va sustituyir por piedra caliar Griotte.