in

Estrella Morente ufre n’Avilés l’únicu conciertu n’Asturies de la so xira ‘Copla’

La cantaora granadina torna a los escenarios col so primer discu dende 2016, nel que da un nuevu aire a temes icónicos del cantar español al traviés de la so voz

Estrella Morente ufre n'Avilés l'únicu conciertu n'Asturies de la so xira 'Copla'
Estrella Morente

Estrella Morente tornó a los escenarios nesti 2019 con un nuevu discu, ‘Copla‘, un homenaxe al cantar español. En xira dende empiezos d’añu, va detenese n’Avilés con un únicu conciertu pa toa Asturies sobro l’escenariu del Teatru Palacio Valdés. Va tener llugar el sábadu 26 d’ochobre a les 21 hores. Una artista qu’enllena y fai llevantase al públicu en tolos llugares a los que lleva’l so nuevu trabayu, a los acordes de dellos de los cantares más icónicas de la copla, un xéneru xenuinamente español que quixo homenaxar dende la llibertá y ensin tolos clixés que lu acompañen.

Secundada por una tradicional banda de música, la voz fonda de la cantaora granadina, tan avezada a los tonos flamencos aparcar por un intre, ensin dexalos de llau, mientres interpreta temes tan conocíes como ‘El día que nací yo», ‘Yo soy esa’, ‘¡Ay, pena, penita!’ o ‘Suspiros de España’. Integren un trabayu, «Copla», que yá empezó a pensar en vida del so padre, y productor de los sos primeros trabayos, Enrique Morente.

Desfilen pol álbum un clásicu tres otru reconocibles por toos, gran parte roblaos por un tríu d’autores que dieron forma a miles de cantares qu’acompañaron mientres al imaxinariu popular, como fueron Quinteru, Llión y Quiroga. Estrella da-yos un aire nuevo, revitaliza un xéneru nel que se realcuentra con una parte de los sos raigaños.

Les localidaes atópense disponibles en trés rangos de preciu: 15 euros polo xeneral, 25 euros nel Segundu Pisu, y 30 euros nel Patiu de Butaques, la Platea y el Primer Pisu del teatru. Y pueden adquirise nos calces habituales, les taquilles de la Casa de Cultura, y la web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

Una fiesta pa nun escaecer a Los Vaqueiros

¿Cuántes botelles formen ‘l’árbol de la sidra’?