in

L’estelante mundu de LEGO llega a Xixón

L'estelante mundu de LEGO llega a Xixón
L'estelante mundu de LEGO llega a Xixón

El Palaciu de Revillaxixéu en Xixón acueye la esposición I Love Lego que va tar formada per seis mundos en miniatura creaos con más d’un millón de pieces de Lego. Cada añu más de 100 millones de persones ente neños y adultos esfruten xugando con estos módulos de construcción, que se convirtieron yá nos más famosos del mundu. El detalláu montaxe de la esposición cuerre al cargu de RomaBrick, unu de los primeres LUG (Lego® User Group) del mundu. Esta compañía realiza dioramas de Lego a nivel internacional y ta formada por un equipu de profesionales que trabaya con un métodu únicu.

La esposición, que podrá visitase a partir del 9 de xunetu de 11 a 21 hores, va tar formada per seis mundos en miniatura creaos con más d’un millón de pieces de LEGO. L’eventu realizáu en collaboración con Fundación Cajastur-Liberbank, va poder visitase hasta’l próximu 29 de setiembre de 2019 y va cuntar con una apertura especial el 15 d’agostu.

Pa el posesores de la Xixón Card y el ticket del autobús turísticu‘l preciu de la entrada a la esposición I Love Lego va pasar de 7 a 4 euros per persona. Pa ello ye necesariu presentar la tarxeta o ticket del autobús turísticu xuntu col DNI na taquilla del Palaciu de Revillaxixéu. La vienta de les entraes va ser solo presencial y la taquilla cierra media hora primero que la esposición.

Nacho Vegas

Nacho Vegas va actuar nel Xardín Botánicu de Xixón en setiembre

'Sidra en vena' nel teatru Xovellanos

‘Sidra en vena’, comedia astur-pop en Xixón