in

El Oktoberfest vuelve a Llangréu

El festival treslládase al aparcamientu del polideportivu Juan Carlos Beiro y estrena una carpa más grande y una zona infantil con xuegos seguros

Oktoberfest Llangréu

El Oktoberfest al estilu de Munich vuelve a Llangréu hasta’l domingu. Dempués del ésitu de públicu de la edición inaugural, celebrada l’añu pasáu, na que se sirvieron 4.800 llitros de cerveza y contabilizáronse casi 5.700 visitantes, vuelve a la carga con otra cita que funde les tradiciones alemanes y asturianes mientres cuatro intenses xornaes.

Como novedá, la carpa camuda d’allugamientu. El festival treslladar al aparcamientu asitiáu xuntu al polideportivu Juan Carlos Beiro y va quedar instaláu sobro la parcela qu’ocupaba’l baltáu cuartel antiguu de la Guardia Civil en Llangréu. El recintu creció pa evitar los zarros esporádicos del accesu que tuvieron de decidise en 2018, cuando, por cuenta de la gran arribación de públicu, el so aforu viose superáu en dellos momentos. La nueva carpa tien 50 metros de llongura por 20 d’anchu pa cubrir una superficie de 1.000 metros cuadraos. L’accesu tien un preciu d’un euru por persona.

Tolos elementos decorativos, les jarras y los tipos de cerveza que se van sirvir importáronse dende Munich

Amás, no que supon otru agregu importante, la organización acutó una zona infantil dientro de la cortil pa ufiertar un espaciu seguru de xuegos a los pequeños qu’alleguen acompañando a los sos padres. El so cuidu va correr al cargu d’una empresa con monitores y cuidadores titulaos y especializaos nesi tipu d’actividaes lúdiques pa menores.

Tolos elementos decorativos, les xarres y los tipos de cerveza que se van sirvir importáronse dende Munich. Na ufierta gastronómica, van convivir les especialidaes alemanes colos taragaños asturianos. Nel Oktoberfest sírvense namás cerveces d’estilu märzen bier, ellaborada nel mes de marzu siguiendo les prescripciones de la llei de pureza de 1516, que solo almite trés ingredientes: agua, cebada malteada y lúpulu. Seis fabricantes de Munich entá s’atienen a esa norma y en Llangréu van poder tastiase los productos de trés d’ellos, unu más qu’en 2018.

La cortil va permanecer abiertu colos siguientes horarios:
–Xueves: de 19.00 a 23.00 hores
–Vienres: de 18.00 a 3.00 hores
–Sábado: de 13.00 a 3.00 hora
–Domingo: de 13.00 a 20.00 hores

Completen la ufierta festiva la gastronomía y la música. Na primera, la comida alemana va convivir con foodtrucks qu’apurren opciones españoles, mexicanes y arxentines, amás de tartes y duces. Na segunda, el festival va acoyer conciertos de seis grupos y dellos pases d’un dj p’animar a la concurrencia. Los horarios de les actuaciones son los siguientes:
–Xueves: Los Pinflois (20.30 hores)
–Vienres: La Tarrancha (22.00 hores), Skama La Rede (23.30 hores) y Fröhlich DJ (1.00 hores)
–Sábadu: Pablo Valdés (Sesión vermú, 14.00 hores), Fröhlich DJ (19.00 hores), Rollin Vibes Collective (primer pase a les 22.00 hores y segundu pase a les 0.30 hores), Los Vinagres (23.00 hores) y Fröhlich DJ (1.30 hores)
–Domingo: Kike Suárez (Sesión vermú, 14.00 hores) y Cuenta Pendiente (18.00 hores)

Asturies ponse (tovía más) sidrera

Güeñu, el pueblu con más horros d’Asturies