Avilés, el próximu destín de ‘Todas las mujeres’

Fele Martínez y Mónica Regueiro vuelven a los escenarios con esta adaptación teatral de la película de Mariano Barroso
Todas las mujeres, n'Avilés el 14 de xunu

El 14 de xunu va tener llugar la representación de ‘Todas las mujeres‘, de Daniel Veronese en el Palacio Valdés de Avilés. El conceyu conviértese, asina, nel próximu destín d’esta xira nacional. Los actores Fele Martínez y Mónica Regueiro, vuelven a los escenarios con esta adaptación teatral de la película de Mariano Barrosu que ganó en 2014 un Goya por Meyor guión afechu. Esta vegada la obra cunta cola dirección del dramaturgu Daniel Veronese.

‘Todas las mujeres’ cunta la hestoria de Nacho, encarnáu en Fele Martínez, un veterinariu que s’enfrenta a les muyeres que significaron daqué na so vida. Énte él apaez la so amante, la so madre, la so psicóloga, la so ex-novia y la so cuñada, interpretada por Mónica Regueiro. Con toes elles tien cuentes pindies y a toes elles tendrá qu’enfrentase pa resolveles.

Amás, Fele Martínez estrenó, al pie de Mónica Regueiro (Producciones OFF), el so últimu curtiumetraxe más irreverente y políticamente incorrectu, ‘Tu día de suerte’. Un curtiu d’humor que fala de sentimientos mal xestionaos, reprimíos, de prexuicios, d’acoso y de deseos inconfesables. Va ver la lluz el próximu 1 d’abril na 21ª Selmana del Curtiumetraxe de la Comunidá de Madrid, en trunfando nel Festival de Medina del Campu.

Todas las mujeres, n'Avilés el 14 de xunu
Todas las mujeres, n’Avilés el 14 de xunu.

Tags: