in

¿Cuántes botelles formen ‘l’árbol de la sidra’?

Esti monumentu de casi 8 tonelaes de pesu foi instaláu en 2013 nel Puertu Deportivu de Xixón como parte d’una campaña pa fomentar el reciclaxe

Llegó como parte d’una campaña para impulsar el reciclaxe y convirtióse n’unu de los iconos más reconocibles del Puertu Deportivu de Xixón. ‘L’árbol de la sidra‘, de casi 8 tonelaes de pesu, instalóse al pie de la plaza del Marqués n’agostu del añu 2013. Na so construcción emplegáronse 3.200 botelles de sidra de distintos llagares. Un monumental ‘árbol’ que contien l’equivalente al consumu de vidriu añal de cien families.

«Esti árbol de la sidra ye una metáfora del árbol de la vida, ye la representación visual de cómo ye posible caltener los recursos de la naturaleza reutilizando los oxetos cotidianos», indica’l testu qu’acompaña a la obra. «Los árboles, los pomares, producen mazana. De la mazana sale la sidra y esa sidra embotéllase nestos envases tan familiares de color verde que, como ye habitual, una vegada llavaos y esterilizados sirven otra vegada pa envasar más sidra. Nel nuesu árbol de la sidra, les botelles de sidra vacíes vuelven empecipiar el ciclu d’otra forma: convirtiéndose nes fueyes d’un gran árbol de vidriu reutilizáu», prosigue.

«Cada vez que reutilizamos daqué tamos salvando una parte de la naturaleza, posiblemente un árbol. Si reutilizamos, aforramos recursos naturales, evitamos consumir enerxía de manera innecesaria y amenorgamos la contaminación. Cada vez qu’enllargamos la vida d’un oxetu con un nuevu ciclu na so vida útil tamos allargando la vida de los nuesos recursos naturales, la nuesa vida y la del planeta. Cada botella reutilizada ye una fueya verde nel árbol de la vida, nel pulmón de los nuesos paisaxes y nel nuesu futuru como sociedá y como seres vivos».

Árbol de la Sidra de Xixón

Estrella Morente ufre n'Avilés l'únicu conciertu n'Asturies de la so xira 'Copla'

Estrella Morente ufre n’Avilés l’únicu conciertu n’Asturies de la so xira ‘Copla’

Acaben les obres del área recreativa d’El Cristo