in

Amaia, Vanesa Martín y Rodrigo Cuevas, esta seronda en Llaboral

Amaia, Vanesa Martín y Rodrigo Cuevas, esta seronda en Llaboral
Amaia, Vanesa Martín y Rodrigo Cuevas, esta seronda en Llaboral

Teatru, musicales, conciertos y talleres y cursos centren les propuestes de la seronda en Llaboral Ciudá de la Cultura pal públicu xuvenil y adultu. Del 19 al 21 de setiembre celebrará’l Festival d’Artes Escéniques n’Espaciu Singular Rincones y Recovecos. Les peripecies d’un cordelito de Teatro Los Pintores, Oda al amor de Sempre Arriba, Diestro y siniestro de Higiénico Papel y Día D Jazz de Marcos Band completen el cartelu d’esta segunda edición, que va enllenar los distintos espacios de la Llaboral con una docena de propuestes escéniques para tolos públicos.

Funambulistes, trapecistes y malabaristes van treslladar al públicu al máxicu y circense mundu de Nim y Margot en Circlassica del 26 al 29 de setiembre, qu’acaba d’anunciar una nueva función, ufiertando un total de siete pases nel Teatru de la Llaboral.

Yolanda Ramos, Quique Matilla y Salva Reina van protagonizar Las Noches del Club de la Comedia‘l 5 d’ochobre y John Mayall vuelve a la Llaboral el 6 d’ochobre col so nuevu discu, Nobody Told Me, y la xira mundial na que celebra les sos 85 años. Amaia, ganadora d’Operación Triunfo 2017, va amosar el 18 d’ochobre’l so primer discu, Pero Nun Pasa Nada, del que yá se pueden escuchar los singles El relámpago, Nadie podría hacerlo y Quedaría en nuestra mente.

Dos nuevos namoraos vense atrapaos pol enfrentamientu ente bandes caleyeres en West Side Story

Del 25 al 27 d’ochobre llega al Teatru de la Llaboral Jekyll & Hyde, el musical con trés funciones que s’enfusen na dualidá primaria del home y que tán ambientadas nel Londres de la dómina victoriana. Darío Adanti y Edu Galán traen el 2 de payares el so nuevu show, Mongolia sobre xelo, nel que nun van faltar la mirada satírica de la revista Mongolia y la música de Jorge Illegal y David Morei.

Dos nuevos namoraos vense atrapaos pol enfrentamientu ente bandes caleyeres en West Side Story, unu de los musicales más importantes y representativos del teatru universal, que va ufiertar siete pases del 28 de payares al 1 d’avientu en Llaboral Ciudá de la Cultura. Avientu va ser un mes musical coles actuaciones de Vanesa Martín el 13 d’avientu, del Filme Symphony Orchestra cola meyor música de cine en conciertu’l 15 d’avientu y de Rodrigo Cuevas col so nuevu espectáculu, Trópicu de Cuadonga, el 21 d’avientu.

La programación pal públicu xuvenil y adultu na Llaboral completar con talleres, cursos y actividaes especiales. El 13 de setiembre, Heike Freire, referente en materia de Pedagoxía Verde, va falar de cómo ‘La Naturaleza nos hace humanas‘. Va Haber cursos intensivos p’aprender a aprovechar los recursos del monte comestible’l 21 de setiembre, sobre ‘Acompañar en la educación mediante la permacultura‘ el 19 y 20 d’ochobre y p’introducinos al reinu fungi el 26 d’ochobre.

Los talleres y espectáculos pal públicu infantil y familiar del programa Vamos! de la Llaboral van completase nos díes vinientes

Tamién se van realizar Perma Andechas, pa conocer cómo diseñar y enllantar un espaciu permacultural, los díes 6 y 27 d’ochobre, 10 de payares y 1 y 22 d’avientu, feches nes que tamién va haber visites guiaes al espaciu Permacultural de la Llaboral. A esto van sumase les sesiones pa esquizar les ilimitaes posibilidaes de movimientu del nuesu cuerpu que va ufiertar la coreógrafa Dana Raz el 8 y 9 de payares y un taller de kombucha o té fermentáu’l 21 d’avientu.

Sigue amás la instalación sonora Paisaxes pa la Escucha de Juanjo Palacios nel Patiu Corintiu, integrada na esposición Ecu-visionarios de Llaboral Centru d’Arte y Creación Industrial hasta’l 26 d’ochobre, y los percorríos guiaos a Llaboral Ciudá de la Cultura y xubíes al Mirador de la Torre. El 22 de setiembre va haber una nueva xornada de puertes abiertes na Llaboral, una oportunidá de ver y conocer de primera esquito tola vida interior qu’atesora esti complexu cultural y educativo.

Los talleres y espectáculos pal públicu infantil y familiar del programa Vamos! de la Llaboral van completar nos próximos díes la programación pa esta seronda na Ciudá de la Cultura.
Les localidaes pa los conciertos y actividaes pueden adquirise na Recepción de Llaboral Ciudá de la Cultura, na Oficina d’Información Turística d’Asturies n’Uviéu (CITPA) n’Uviéu, nel Centru Niemeyer n’Avilés, entraes.liberbank.es, nel 902 106 601, na rede de caxeros Liberbank y en la mesma web de la Llaboral, www.laboralciudaddelacultura.com.

3 sableres onde pasalo bien col perru

Munieḷḷos

Cangas del Narcea, tres los pasos del osu