Esta tarde tornen les funciones de la XIII Amuesa de Teatru Amateur al Centru Cultural Los Canapés, con una comedia azogosa para tolos públicos. Tratar de Allá en el rancho chico, un frescu costumbrista, coral y popular qu’avera a Avilés la compañía xixonesa La Capacha, a les 19 hores con entrada llibre y gratuita.

Roblada por Antonio y Manuel Paso en 1942, les protagonistes, la Tía Carlota y la so sobrina Lola, al pie de el so serviciu, Socorru y Lucindo, formen parte d’una familia burguesa venida a menos, que punxo les esperances del so futuru económicu en que Lola se case con un galán ricu, Alejandro, que’l so principal interés ye seducir a les esposes de los sos amigos.

Les intrigues y estratexes de la tía Carlota, la entrada en xuegu de Cristino «el frescu» y los sos colegues (Peláez, Gutiérrez y Sagrariu), actores n’apuros económicos, amás d’otros adláteres, coyunturalmente secuaces d’una o otra parte, según el so interés en cada momentu, dibuxen una vertixinosa trama na que los diálogos atélites tienen el protagonismu, nun humor ensin malicia.

José Luis Rodríguez ye’l director de la obra, que’l so elencu conformen ente otros Merce Verástegui, Charo García, Elena Foublo, José Asensio, Ángel H. Sánchez, Chus Prieto, Jorge Fandos y Miguel Ángel Moirón.