in

5 cachopos que nun puedes perdete

El cachopu convirtióse n’una auténtica revolución nos últimos años. El so sabor y el so bon preciu fixeron d’esti tradicional platu asturianu un imprescindible en cualquier restorán. De xata, de gochu y hasta de llinguáu. El cachopu afacer a tolos gustos. Equí tienes cinco de los meyores cachopos que vas poder atopar nos restoranes d’Asturies.

La Corte de Pelayo

El restorán La Corte de Pelayo convirtióse col pasu del tiempu en toa una referencia n’Asturies. Con impagables vistes del corazón de la ciudá, allúgase frente a unu de los edificios más emblemáticos d’Uviéu, la Xunta Xeneral. Dende los amplios ventanales del so distinguíu comedor, asitiáu a escasos metros del Teatru Campoamor y del Parque San Francisco, vas poder ser testigu en primer persona del día ente día de la ciudá. Na so carta vas poder atopar lo meyor de la cocina asturiana. El so menú típicamente asturianu ye una delicia para los amantes de la gastronomía de la comunidá. Nél nun falten nin la fabada nin l’ensundiosu cachopu Pelayo, una perfecta combinación de filetes de tenera empanaos con farina xaponés panko, quesu, llacón, pimientos del piquillo, xamón y espárragos. Cruxente per fora y cremosu per dientro. Un auténticu lluxu que resultó ganador nel I Campeonatu d’Asturies d’esti productu. La selección de postres, cola tarta de quesu artesanu y la tarta de chocolate al estilu de les nueses güeles, son elementos estrella d’una escelente repostería casera que nun puedes perdete.

C/ San Francisco, 21
985213145
Uviéu

El Fartuquín

L’auténtica gastronomía asturiana tien un cita nel restorán El Fartuquín. Cuenta con un llocal grande que da a les cais Carpio y Escura: per un sitiu ye tipu chigre y, pol otru, restorán. La so amplia carta ufierta una gran variedá de platos típicos como la fabada, picadiellu caseru con pataques o los tortos de maíz con picadiellu y güevos. Sicasí, la gran estrella ye’l cachopu. Podrás atopar nes dos variedaes más tradicionales: con xamón y quesu y con cecina y quesu de cabra. Los filetes son auténtica carne de xata asturiana y sírvense acompañaos de pimientos y pataques frites. ¿El tamañu? Ideal para compartir. El restorán ta llibre de gluten por completu, asina que tolos platos que vas atopar na so carta son aptos pa celíacos. Asina lo certifica la reconocencia como restorán llibre de gluten que-yos vien concediendo l’Asociación de Celíacos d’Asturies y el premiu al meyor restorán ensin gluten d’España col que foi reconocíu este mesmu añu.

Carpio 19 y Oscura 20
985 229 971
Uviéu

Parrilla Ramón

La sidrería parrilla Ramón, allugada nel barriu d’El Coto, en Xixón, cuenta con un ampliu y alcontradizu llocal con meses bien distribuyíes. Mientres la to visita, puedes esfrutar de dalgún de los vinos de la so carta o a cencielles tomar unos culinos de bono sidra echaos polos sos esperimentaos escanciadores. Si yes tou un espertu en cachopu, esti ye’l to sitiu. Na sidrería parrilla Ramón puedes escoyer tu mesmu los ingredientes colos que quies rellenar el cachopu que vas comer. Cunten con menú del día y una bona relación calidá-aprecio. Escelente tratu y comida esquisita.

Calle Manuel Junquera, 15
985 36 95 42
Xixón

Casa Carmen

Asitióse nos primeros puestos en Tripadvisor como ún de los restoranes más recomendaos de Xixón pa sentase énte un bon cachopu. Bona culpa d’ello tiénenla los sos impresionantes cachopos XXXL rellenos de xamón y quesu gouda o cecina y quesu de cabra. Tou un manxar pal cielu la boca que nun dexa a naide indiferente. Y non namás poles sos espectaculares dimensiones. Na so ellaboración cúriase hasta’l más mínimu detalle: un productu de la máxima calidá, cola so xusta grosez y rellenu y el puntu de fritura aparente. Rocío Barro y la so madre, Liliana, punxéronse en 2014 al mandu de Casa Carmen, una pintoresca sidrería del barriu xixonés de L’Arena que caltien a la perfección la esencia de los chigres de tola vida. Anque la so especialidá ye’l cachopu, si visites Casa Carmen vas atopar una estensa carta enllena d’apetecedores platos: dende les sos croquetes variaes a los sos chipirones. Amás, ufierten menú del día y menús especiales colos meyores sabores d’Asturies. Puedes reserbar pasando per ún de los sos dos llocales de Xixón o llamando per teléfonu.

Calle Manso, 26
985 052 802

Calle Aquilino Hurlé, 30
985 33 44 15
Xixón

El rincón de Celia

Bona comida nel corazón de Xixón. La sidrería El Rincón de Celia atópase asitiada nel númberu 16 de la cai Lluanco. La sala cunta con un ampliu comedor nel que sentate a esfrutar de la so variada carta colo meyor de la cocina tradicional asturiana. L’arroz con bugre o con pulpu y llagostinos y el chuletón de vaca gallega son dalgunes de les especialidaes al pie de los sos impresionantes cachopos. Nun dexes de probar el so cachopu de xata relleno xamón y quesu, el de cecina y quesu de cabra, o el de xamón y quesu con cogordes y pimientos. Y nun t’escaezas de da-y una oportunidá a los sos increíbles cachopos de gochu ibéricu: secretu con cecina y quesu de cabra al que puedes añedir compota de mazana. L’establecimientu cunta amás con menú del día y menú especial les fines de selmana. Sabrosos cachopos, bona sidra y un tratu increíble… ¡Nun lo pienses!

Calle Luanco, 16
Xixón
984 49 17 08

Casadielles

¿Qué tiempu va facer esta fin de selmana n’Asturies?